همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که کارکرد این وزارتخانه تولید قدرت دفاعی است، گفت: اگر می‌خواهیم در عرصه نبرد و تهدیدات احتمالی بر هر دشمنی پیروز شویم باید به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی توجه داشته باشیم.

حسین دهقان

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» در آیین تودیع و معارفه معاونین سابق و کنونی حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر این که به هر میزان نیروهای مسلح در چشم مردم عزیز باشند، جامعه از تهدیدات مصون خواهد ماند، افزود: در عرصه داخلی مردم عقبه استراتژیک نیروهای مسلح و وزارت دفاع هستند.

دهقان اظهارداشت: در عرصه بیرونی به همان اندازه که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، قدرت بازدارندگی آن نیز بالا خواهد رفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که این وزارتخانه نقش بزرگی در تامین نیازهای نیروهای مسلح دارد، گفت: نیازهای قانونی وزارت دفاع جدی است که باید دنبال شود و از جایگاه و اعتباری برخوردار گردد تا در مراجع حقوقی بتوانیم از کارکنان و نیروهای مسلح دفاع کنیم.

سردار دهقان با بیان اینکه باید مناسبات خوبی بین وزارت دفاع، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه وجود داشته باشد، اظهارداشت: ارتباط وزارت دفاع با مراجع قضایی باید از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه برقرار شود و به همین جهت این معاونت از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر نظم و قانون در نیروهای مسلح وجود داشته باشد، رشد و بالندگی هر چه بیشتر را به دنبال خواهیم داشت.

کد خبر 234123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز